Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
  • Què he de fer per demanar hora de consulta al metge?

Abans d'anar a la consulta, hauràs de concertar la visita per telèfon i verificar les dades de qui t'atendrà para evitar qualsevol equivocació en el servei. No oblidis fer constar la teva condició de persona assegurada d'Assistència Sanitària en sol·licitar hora de consulta.

  • Si tinc la necessitat d'utilitzar molts serveis de l'entitat, pagaré una prima més alta?

El fet de tenir un despesa important per motiu de malaltia no implicarà en cap cas la variació de la prima.

  • Què passa quan no és possible passar la targeta d'Assistència Sanitària?

En alguns actes mèdics coberts per la teva assegurança (com ara visites domiciliàries o ambulàncies, per exemple) i en cas d'incidència a la consulta, quan no sigui possible passar la targeta, es realitzarà la gestió de forma manual.

  • He de demanar autorització per accedir als serveis mèdics?

L'autorització prèvia no és necessària la majoria de vegades, però només per a alguns casos (ingrés hospitalari, anàlisis especialitzades, tècniques avançades de diagnòstic...) cal tenir la petició del metge i l'autorització del servei. Sol·licitar-la és molt simple i àgil a través del web, l'app o presencialment a les oficines d'Assistència Sanitària.

  • Per fer qualsevol tràmit he de desplaçar-me a una oficina?

Per a tots els nostres productes és possible fer qualsevol gestió a través de l'oficina virtual, gràcies a un procés de digitalització ideat per impulsar la proximitat amb les persones assegurades i l'accessibilitat als serveis mèdics.

  • Hi ha descomptes per a famílies?

Assistència Sanitària ofereix la millor resposta per tenir cura de la salut de tots els membres de la família, sense distincions, de manera que en cas de tenir interès en la contractació d'una assegurança per a més d'una persona podeu consultar el departament comercial per conèixer en detall la nostra política de primes.