Data de sol·licitud: 23/09/2023
Manifestació
El reclamant manifesta que la matèria objecte de la queixa o reclamació no està sent objecte d'un procediment administratiu, arbitral o judicial.
Protecció de dades: Consentiment. Drets
De conformitat amb del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (“RGPD”), se l’informa que les dades de caràcter personal proporcionades seran tractades d’acord amb la següent informació bàsica:
- RESPONSABLE: Asistencia Sanitaria Colegial, SA de Seguros (“ASCSA”).
- FINALITAT: Gestió de queixes, reclamacions i suggeriments.
- LEGITIMACIÓ: Consentiment de l’Interessat.
- DESTINATARIS: Es podran comunicar les dades de l’Interessat a empreses del Grup ASCSA o vinculades quan sigui necessari.
- DRETS: Es poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat i limitació dirigint una petició a la següent adreça: asc@asc.cat
- INFORMACIÓ ADDICIONAL: Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades al següent enllaç www.asc.cat/ca/politica-privacitat
Funcions
El principal objectiu del Servei d'Atenció al Client és el de constituir un canal de solució a problemes concrets que el puguin afectar a vostè com a client.
El Servei centra la seva tasca en atendre i resoldre les queixes i reclamacions que presentin els nostres usuaris, quan considerin que alguna decisió o actuació d'ASSISTÈNCIA SANITÀRIA COL·LEGIAL, SA D'ASSEGURANCES no respecta els drets que els corresponen.
Com utilitzar-lo
Les queixes i reclamacions es formulen personalment o mitjançant representació acreditada i s'han de formalitzar per mitjà d'escrit adreçat al Servei (Servei d'Atenció al Client, Av. Josep Tarradellas, 123-127, Barcelona, correu electrònic: atencioalclient@asc.cat). Cal consignar-hi les dades personals, signatura, adreça, número de pòlissa o sinistre i els fets que motiven la seva presentació.
Per tal de facilitar la participació i col·laboració dels nostres clients, totes les nostres delegacions i oficines disposen d'impresos per a la formalització de les seves queixes o reclamacions.
Les queixes i reclamacions es tramiten d'acord amb allò previst al reglament del Servei d'Atenció al Client, disponible a totes les nostres delegacions i oficines i al web www.asc.cat.