Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Notícia

Assistència Sanitària destaca l’experiència de l’assegurat i el paper de la intel·ligència artificial a la seva convenció comercial 2025

29/09/2025 - 08:36

La trobada, celebrada els dies 19 i 20 de setembre, va reunir els equips comercials de l’entitat per reforçar estratègies i compartir novetats tecnològiques, coincidint amb el llançament de la seva campanya publicitària, que reivindica la medicina de proximitat.

Convención comercial 2025

 

Assistència Sanitària va celebrar el 19 i 20 de setembre la seva convenció comercial 2025, un punt de trobada clau per a tots els equips de la xarxa comercial. L’esdeveniment, marcat per l’alta participació i un ambient de col·laboració, va combinar ponències inspiradores, presentacions de novetats i activitats de cohesió. L’objectiu: reforçar l’atenció a les persones assegurades i continuar innovant en un entorn sanitari en constant evolució.

Convención comercial 2025

Van ser dos dies plens de contingut per compartir coneixement i estratègia. A més de l’obertura a càrrec del Dr. Orce, president d’Assistència Sanitària, i la intervenció de la Sra. Mónica Pujol, directora executiva de l'entitat, el primer dia hi va haver ponències sobre com la tecnologia pot posar-se realment al servei de les persones i els equips comercials, sobre el paper de la intel·ligència artificial en la venda de serveis de salut i sobre com potenciar la presència en xarxes professionals. Entre els ponents externs van destacar Esther Checa, que va impartir la xerrada “Tecnologia al servei de les persones”, i Antonio Soto, amb la conferència “IA per vendre salut”, tots dos centrats en les possibilitats que ofereix la intel·ligència artificial aplicada a l’àmbit sanitari i comercial. La jornada es va cloure amb una activitat de team building. El segon dia es va centrar en l’anàlisi de dades de cartera i la presentació d’un nou producte, posant l’accent en l’experiència de l’assegurat.

DrOrce

Innovació amb sentit: tecnologia i proximitat

Més enllà de les novetats digitals, la convenció va remarcar un missatge compartit per tots els ponents: la tecnologia és una eina, però el contacte humà és insubstituïble. Aquesta idea es connecta directament amb el model d’Assistència Sanitària, que aposta per una atenció de qualitat, propera i personalitzada, amb un quadre mèdic de més de 5.000 professionals i llibertat d’elecció per a la població assegurada.

Esther Checa

Presentació de la nova campanya publicitària

Coincidint amb la convenció, l’entitat va llançar la campanya publicitària, que reivindica la medicina de proximitat com a valor central. Amb un l’eslògan “Medicina real en un món digital” i el lema implícit de “persones que tenen cura de persones”, la campanya defensa la relació directa entre metge i pacient com el cor de la medicina, sense renunciar als avantatges de la transformació digital. Les peces creatives es difondran en premsa, ràdio, televisió, plataformes de streaming i publicitat exterior, reforçant el compromís d’Assistència Sanitària amb un model assistencial pioner i diferent a Catalunya.

Antonio Soto
Nou producte
convencio comercial