Més de 40 persones dels equips comercials i delegacions d’Assistència Sanitària es van reunir a l’Hospital de Barcelona, el centre sanitari de referència exclusiu per a les persones assegurades de l’entitat. La jornada va servir com a punt de trobada per reforçar la coordinació entre delegacions, compartir objectius i analitzar conjuntament l’activitat comercial.
Durant la primera part de la cita, els participants van dur a terme sessions de treball i reunions en grup, enfocades a l’intercanvi de coneixement, la posada en comú d’estratègies i el desenvolupament de la nova oferta de productes i serveis que l’entitat està preparant. Aquestes novetats tenen com a objectiu donar resposta a les necessitats actuals de les persones que busquen la millor atenció per a la seva salut, amb solucions innovadores i l’habitual enfocament centrat en la qualitat assistencial.
A continuació, els assistents van tenir l’oportunitat de visitar de prop l’Hospital de Barcelona i conèixer els seus projectes més recents. Entre les novetats presentades durant la visita destaquen els nous accessos a l’Àrea d’Urgències i Admissions, la renovació integral de diverses plantes d’hospitalització i el laboratori clínic propi, AssislaHB, que processa totes les determinacions analítiques del Grup Assistència.
La jornada va posar en valor el vincle entre els equips comercials i el cor assistencial de l’entitat, i va reforçar el compromís compartit de continuar oferint un servei excel·lent a la població assegurada.