Assistència Sanitària ha celebrat recentment diverses trobades amb la seva xarxa de corredors d’assegurances, en un seguit de sessions destinades a enfortir la col·laboració i intercanviar impressions sobre l’evolució del mercat assegurador. Les reunions han tingut lloc a les instal·lacions del centre mèdic del Grup Assistència, que compta amb serveis de referència com Assisport i Assissenior, i al Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Barcelona.
Les sessions han estat conduïdes per Rosa Alonso, responsable de col·lectius i canal mediador, i Joan Carles Díaz Meco, director comercial d’Assistència Sanitària, que han compartit amb els professionals del sector les principals línies d’actuació comercial i les perspectives de futur de la companyia. L’objectiu ha estat consolidar els vincles amb la mediació i continuar treballant conjuntament per oferir solucions que responguin a les necessitats reals dels clients.
En un ambient distès i proper, s’ha presentat Assistència Reem, el nou producte amb reemborsament de despeses mèdiques, que amplia l’oferta d’Assistència Sanitària i ha estat molt ben valorat pels corredors. Aquesta assegurança combina la cobertura del quadre mèdic més ampli de Barcelona amb la llibertat d’escollir qualsevol professional o centre no concertat, reemborsant fins al 80% de les despeses a Espanya i el 90% a l’estranger.
Les trobades han permès posar en comú la visió compartida sobre les tendències del mercat i les demandes actuals dels assegurats, destacant la importància de la qualitat del servei i de la proximitat amb l’assegurat com a valors diferencials.
Amb iniciatives com aquesta, Assistència Sanitària confirma la seva vocació de proximitat amb la mediació i el compromís d’oferir productes innovadors i adaptats a les noves necessitats del mercat, mantenint la qualitat assistencial com a eix central de la seva activitat.