L’ASSEGURADORA DE SALUT AMB MÉS VINCULACIÓ EMOCIONAL

Segons la quarta edició de l’Estudi d’Emocions en el Sector d’Assegurances de Salut, elaborat per la consultora independent EMO Insights International, Assistència Sanitària encapçala el rànquing de les 15 principals entitats de salut de tot l’estat espanyol en termes de vinculació emocional. Amb més de 3.000 entrevistes realitzades, els resultats situen Assistència Sanitària en un destacat primer lloc i el percentatge majoritari de les persones assegurades se’n declara “fan”, el primer tram de l’escala d’actituds i comportaments cap a la marca.



L’objectiu d’aquesta iniciativa és esbrinar si es poden tenir sentiments envers una asseguradora de salut i, en cas afirmatiu, quins són i de què depenen. Segons la metodologia emprada per a l’elaboració de l’estudi, les emocions més habituals detectades en l’àmbit de la sanitat privada i, en concret, d’Assistència Sanitària són la tranquil·litat, l’agraïment, l’alegria i l’orgull.

El mètode utilitzat combina tècniques de la medició neurocientífica, la psicologia clínica i la modelització estadística d’última generació. Els resultats permeten obtenir una informació d’interès per a les persones que escullen una assegurança de salut, però també per a les entitats, que detecten les seves fortaleses o debilitats. En l’informe de 2020 destaca la capacitat d’Assistència Sanitària d’adaptar-se a les necessitats del client, sobretot pel que fa a proporcionar informació relacionada amb la COVID-19 i la facilitat d’ús d’eines digitals com la pàgina web.